DİYARBAKIR HABER - Trendyol 1. Lig’de yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Amedspor’da ayrılıklar peş peşe geliyor. Devre arasında takıma katılan Oğuzhan Matur, kısa süren Amedspor kariyerinin ardından kulüpten ayrıldığını sosyal medya hesabı üzerinden duyurdu.
Genç futbolcu paylaşımında, “Çok güzel anılar biriktirdiğim Amed SK ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırdık” ifadelerini kullandı. Veda mesajında takım arkadaşlarına, teknik heyete, yönetime ve kulüp çalışanlarına teşekkür eden Matur, özellikle Diyarbakır halkına ve taraftarlara ayrı bir parantez açtı.
Diyarbakır halkına ve taraftara özel teşekkür
Oğuzhan Matur mesajında, Amedspor’da geçirdiği kısa sürede kendisine gösterilen ilginin kendisi için çok kıymetli olduğunu vurguladı. Matur, “Bu kısa süreçte güzel zaman geçirdiğim takım arkadaşlarıma, hocalarıma, başkanımıza, yönetimimize ve kulüp çalışanlarına çok teşekkür ediyorum. Özellikle beni ilk günden çok sıcak karşılayan Diyarbakır halkına ve coşkulu taraftarlara minnetlerimi sunarım” sözleriyle camiaya veda etti.
Amedspor taraftarlarının sosyal medyada Matur’un paylaşımına yoğun ilgi gösterdiği görülürken, oyuncunun ayrılığı yeşil-kırmızılı camiada dikkat çeken gelişmelerden biri oldu.
Erce Kardeşler’in ardından ikinci veda
Amedspor’da kaleci Erce Kardeşler’in takımdan ayrılmasının ardından Oğuzhan Matur’un da vedası, kulüpte yeni sezon öncesi kadro yapılanmasının sürdüğünü bir kez daha ortaya koydu. Peş peşe gelen ayrılıklar sonrası gözler, yönetimin yapacağı yeni transfer hamlelerine çevrildi.
Transfer döneminde hareketli günler yaşayan Amedspor’da, ayrılan isimlerin yerine hangi oyuncuların kadroya katılacağı merak konusu olurken, Oğuzhan Matur’un kariyerine hangi takımda devam edeceği ise şimdilik netlik kazanmadı.