DİYARBAKIR

Diyarbakır’da piknikçilerin bıraktığı çöpler temizlendi

Diyarbakır’ın Çermik ilçesinde bulunan Çermik turizm bölgesinde, Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpler belediye ekipleri tarafından temizlendi.

Abone Ol

DİYARBAKIR HABER - Diyarbakır'da Çermik Belediyesi, Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpleri temizledi.

Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpler temizlendi. Belediye, ziyaretçilerin sağlıklı bir ortamda dinlenmeleri ve eğlenmeleri için gerekli tedbirleri almaya başladı. Çevre temizliğini yapan ekipler, ziyaretçilerden kullandıkları alanları temiz bırakmalarını istedi.