DİYARBAKIR HABER - Elazığ'da şehir magandaları belediyeye ait otobüs durağının camlarını kırdı.

Bitlis’te yaylacıların yaz mesaisi devam ediyor
Bitlis’te yaylacıların yaz mesaisi devam ediyor
İçeriği Görüntüle

Olay, Çatalçeşme Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, mahallede bulunan belediye durağının camları kimliği belirsiz kişi ya da kişilerce kırıldı. Gece geç saatlerde meydana geldiği tahmin edilen olayı gerçekleştiren şüphelilerin bulunması için çalışma başlatılırken, belediye ekipleri duraklarının camlarını yenilemek için çalışma başlattı.

Kaynak: İHA