DİYARBAKIR HABER - İstanbul Sultangazi'de yedikleri yemekten zehirlenen 150 kişi hastaneye kaldırıldı.

Sultangazi Esentepe Mahallesi'nde bir sünnet töreninde misafirlere tavuklu pilav dağıtıldı.

Bir süre sonra yemekten yiyen misafirlerde mide bulantısı ve kusma şikayeti başladı.

Boş arazide eşinin aracını yaktı
Boş arazide eşinin aracını yaktı
İçeriği Görüntüle

Olayın ardından yaklaşık 150 kişi, Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Çam ve Sakura Şehir Hastanesi ile Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanelerine kaldırıldı.

Zehirlenen vatandaşlar tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Kaynak: İLKHA