DİYARBAKIR HABER - Elazığ'da iki grup arasında çıkan tekmeli yumruklu kavga bir vatandaşın cep telefonu kamerasına yansırken, kavgayı bölgede bulunan polis memurları ayırdı.

Ekmek teknesini kurtarmak için kendini yaktı
Ekmek teknesini kurtarmak için kendini yaktı
İçeriği Görüntüle

Olay gece saatlerinde, Cumhuriyet Meydanı'nda yaşandı. Edinilen bilgiye göre, iki grup arasında yaşanan tartışma bir süre sonra tekmeli ve yumruklu kavgaya dönüştü. Bir süre kavga eden gruplar, polis memurlarının araya girmesiyle sona erdi. O anlar ise bir vatandaşın cep telefonu kamerasına yansıdı.

Kaynak: İHA