DİYARBAKIR

Diyarbakır’da "1. Peyas Buluşmaları"na yoğun ilgi

Kayapınar Belediyesi'nin "1. Peyas Buluşmaları" etkinlikleri Sultantepe Mahallesi'nde devam etti. Çocuklar oyunlarla buluşurken, kadınlar atölyelere katıldı, vatandaşlara sağlık taraması ve kişisel bakım hizmeti sunuldu.

Abone Ol

DİYARBAKIR HABER - Kayapınar Belediyesi tarafından kırsal ve merkez mahallelerde düzenlenen "1. Peyas Buluşmaları" etkinlikleri tüm hızıyla sürüyor. Etkinliklerin altıncı durağı kırsal Sultantepe Mahallesi olurken, gün boyu düzenlenen sosyal, kültürel ve sağlık faaliyetleri mahalle sakinlerinden yoğun ilgi gördü.

Kayapınar Belediyesi Kadın Politikaları Müdürlüğü, Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü, Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Müdürlüğü ile Sağlık İşleri Müdürlüğü'nün ortak organizasyonuyla gerçekleştirilen etkinlikte her yaştan vatandaş için farklı hizmetler sunuldu.

çocuklar oyunlarla eğlendi, kadınlar atölyelerde üretim yaptı

Sultantepe Mahallesi köy meydanında düzenlenen etkinlikte çocuklar gün boyunca çeşitli oyunlar ve sportif aktivitelerle eğlenceli vakit geçirdi. Kadınlar ise geri dönüştürülebilir bez çantalar üzerine kendi tasarımlarını yaparak hem üretmenin hem de keyifli vakit geçirmenin mutluluğunu yaşadı.

Etkinlik, mahalle sakinlerinin bir araya gelmesine ve sosyal dayanışmanın güçlenmesine de katkı sağladı.

Sağlık taraması ve kişisel bakım hizmeti sunuldu

Peyas Buluşmaları kapsamında vatandaşlara ücretsiz sağlık hizmetleri de verildi. Sağlık ekipleri tarafından şeker ve tansiyon ölçümleri gerçekleştirilirken, genel sağlık taramaları yapıldı.

Ayrıca engelli bireyler, çocuklar ve yaşlı vatandaşlara yönelik kişisel bakım hizmetleri de sunularak sosyal belediyecilik anlayışı sahaya taşındı.

Kayapınar Belediyesi, yaz dönemi boyunca "1. Peyas Buluşmaları" kapsamında toplam 26 kırsal ve merkez mahallede benzer etkinlikler düzenleyerek vatandaşları sosyal, kültürel ve sağlık hizmetleriyle buluşturmaya devam edecek.