DİYARBAKIR HABER - Amedspor’un İstanbul’daki taraftar yapılanmalarından Barikat İstanbul, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla camiayı heyecanlandıran haberi paylaştı. Yapılan duyuruda, uzun süredir sürdürülen çalışmaların olumlu sonuçlandığı belirtilerek Amedspor bayrağının 22 Haziran tarihinde Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanacağı ifade edildi.
Paylaşımda, “Barikat İstanbul grubumuzun yoğun uğraşları sonucu Amedspor’umuzun şanlı bayrağı yarın (22 Haziran) FSM Köprüsü’nde dalgalanacaktır” sözlerine yer verildi.
Taraftarlarda büyük heyecan oluşturdu
İstanbul Boğazı'nın iki yakasını birbirine bağlayan ve Türkiye'nin en önemli ulaşım noktalarından biri olarak kabul edilen Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde Amedspor bayrağının yer alacak olması, yeşil-kırmızılı taraftarlar tarafından memnuniyetle karşılandı.




